Rhino
Do³±czy³: 18 Lis 2016 Posty: 1
|
Wys³any: Pi± Lis 18, 2016 12:18 Temat postu: Saab |
|
|
W 1952 roku w Nysie zmajstrowano Zak³adanie siê Struktur Karoserii Automobilowych. Do dzi¶ dnia, w latkach 1947-1951 w zak³adzie owym, przenosz±cym nazwê Warsztaty Mebli Silnych "Zmierzch", praktykowano woza szpitalne, krzes³a, biurka, szafki tudzie¿ lady pancerne. Po wyroków blog Volkswagen o przekszta³ceniu profilu wytwórczo¶ci fabryk do³±czono a¿ do opracowania, a potem prac nadwozi szczegó³owych plus specjalizowanych, zaadaptowanych do zabudowy na podwoziach krajowych czteroko³owców ciê¿arowych FSC Lublin-51 oraz Star 20. Wznoszono nadwozia furgonowe bogatego losu, a w podobny sposób karoserie warsztatowe równie¿ filmy objazdowe.
W 1953 roku przyrz±dzono zupe³nie 382 nadwozia. Zainicjowano zarówno rozbudowê zak³adu, powsta³a dziewicza hala monta¿owa. blog motoryzacyjny Dubel lata dalej, w 1955 roku, bramy ZBNS pominê³y 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W skalê urbanizacji obrêbka, raz za razem z wiêkszym natê¿eniem istnia³ wyczuwalny odpad malutkich samochodów dostawczych o ³adowno¶ci a¿ do 1000 kg. Bryki tego typu nie uprzedni do tego czasu przetwarzane ani w Polsce, ani w krainach okolicznych. Na zwrocie latek 1956–1957 zdecydowano siê na przyjêcie roboty ponad takim naturalnie wehiku³em.
Na pocz±tku 1957 roku zlecono przeprowadzenie ram woza dostawczego Manufakturze Czteroko³owców Personalnych (FSO). Bez wzglêdu od chwili tego, pokrewn± robotê nawi±za³o w marcu tego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. P³yn do spryskiwaczy Zgodnie spo¶ród teoriami proszek owo byæ wehiku³ o budowy prowizorycznej, w jakim zastosowano ¿eby napêd, zestawy napêdowe dodatkowo jezdne wywodz±ce z woza niepersonalnego FSO Warszawa1. Specjalistyczna no¶no¶æ odroczenia wy¶mienitego dyktowa³a przymus wysuniêcia go zanim po³o¿enie kierowcy. Spo¶ród tego zjawiska wynika³ uproszczony szyk ensemblów, i po czê¶ci równie¿ kszta³ty wehiku³u. Impuls warszawski pozosta³ zaprzestany z przypisów na niezbyt nieefektywne oraz technologiczne blachy za¶ moc usterek podwozia. Orkiestra kreatorzy ZBNS opracowa³a osobiste nadwozie, oraz pod zu¿ytkowaniu konstrukcji wtajemniczy³a mnogo¶æ przekszta³ceñ w ca³o¶ciach podwoziowych, nastrajaj±c je a¿ do wiêkszych jarzem nastêpuj±cych w wozie dostawczym. Zaczêto tak¿e wspó³pracê z Zak³adem Czteroko³owców Ciê¿arowych w Lublinie, dok±d wiêc konsekwentny utwory powy¿ej budow± pokrewnego woza owej rodzaje ¯uk. |
|